snart natt...


Yes, å jag har äntligen packat klart :)
Blir nog tvungen å ta en dusch imorgon bitti ser det ut som, håret är skäb fast jag tvättade det imorse!!!
Ååh vad jag hoppas Yris kommer tare kallt emorrn å sova mycket på vägen upp, det känns inge kul alls om lillhjärtat ska va ledsen/frustrerad/LESS hela vägen..
Köpte iaf nya Prinsessan-tidningen så hon har nåt å läsa, å hennes laptop får också följa me på turen :)
Skulle ha haft sån där dvd-skärm på stolen framför henne, det hade vare gött!
Även om vi hade ägt/lånat en sån där liten bärbar dvdspelare så tror jag ändå att hennes klåfingrighet å pillasug hade tagit överhanden så de hade nog inte blitt så mycke titta av ändå.. :P Lik sin far!!!!!!!!!!!

Nä nu ska jag ta å tvätta ansiktet å krypa ner i den ISKALLA sängen å försöka sova.
Avresan sker imorgon bitti runt 8.30. Siktar på att vara framme till middagstid, så inge stress!
Jag ska köra som en riktig old lady! ;)

Gonatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0