ma mään big Chris, yo


guuuud vad jag saknar christian nu :(
har fått nå fel i huve av saknaden, varenda karl på FB är ju snygg ikväll
de e liksom inte möjligt


längtar sååå tills på fredag em när vi ses igen! ♥
då ska vi kramas å få en rundtur i ghettot, äta GOD mat (flosk) å kolla vart Idol-Rabih jobbar *hihi*
har ingen koll om de finns nån bio i lycksele, men OM de finns så vill ja ha en premiärtitt å se typ spöket laban el nåt. siddis har ju aldrig vare på bio men ja tror definitivt hon kommer gilla det! :)

Till våren ska vi va out of this place
Har kollat lite på hemnet men jag hittar inge som klickar riktit, varken hus el lägenhet så jag får ångest när ja tänker på de så jag lägger ner det spanandet några dagar *suck*


För övrigt så har jag ingen röst idag.
Eftersom jag glömde lämna lappen med S dagistider i fredags sa jag att jag skulle ringa så fort ja kom hem å lämna tiderna. De glömde jag ju såklart.
Så då hade jag ställt klockan på halv 8 imorse för å säga att hon e ledig idag å lämna dom där satans tiderna (och känna mej sjukt misslyckad eftersom de knappast e första gången jag glömt å lämna tiderna)
De va en jävla tur att jag testade att snacka till rösten lite innan jag tröck på gröna luren, för den fanns inte!!!
Seriöst, jag kunde bara viska! Å hur de vart så kan jag inte fatta för de va lugnt igår när ja la mej, å jag har inte ett uns av ont!
Så jag kände mej som en hemsk människa å somnade om å tänkte att de kanske e bättre nästa gång ja slår upp ögonen.
Kl 11 kunde jag äntligen pipa åtminstone, så då ringde jag å hon som svarade SKRATTADE åt mej å tyckte de va fint av Siddis att ta ledigt för vård av sjuk mamma :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0