litet uppehåll ;)


Eftersom min kära C har kopplat & trixat me datorn så en dumfan som mej inte förstår sig på den numera,
så hare inte blive så mycke bloggande dom senaste dagarna..
Är i Bergsåker nu iaf, jag & Siddis har sovit här inatt eftersom C hade "grabbkväll" hemma igår å skulle spela tvspel å sånt där manligt (hmm....)

Nu ska jag å Siddis strax åka till Birsta å kolla på den nya butiken som öppnade idag, skitspännande är det! :P
För övrigt så vill jag bara säga att jag älskar min underbara lillasyster som är det vackraste som finns.
Var så himla orolig häromdagen men det verkar ju som att det har gått bra å att det inte var så farligt.
Inget får nånsin hända min lilla Linda!!! ♥




Kommentarer
Postat av: Mamma

Näe, inget får hända henne. Inget får hända någon av er! Älskar er så det värker i hjärteroten!

2009-11-26 @ 12:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0