Jippiiiii!

Äntligen!
I did it!
Jag har invigt årets julklappshandling! Hela 2 paket hare blitt, ett till Yris å ett till lilla kusin Nea :)
Till moí blidde de 2 par strumpor & ett nagellack! Loveli!
Hittade ett underbart påslakanset på Toys r Us me Tingeling & gänget, men dum som man e köpte jag det inte på en gång. Why??? kan man ju fråga sej då, eftersom de e solklart att Yris ska ha ett! Får köpa det nästa vända då.
Även att dom hade Tingelingtröjan på HM i rätt strl denna gång så nu ligger den i påsen me brallorna å väntar in dagisfotograferingsdagen.. Komme bli SÅ Yris :P


Nu ska jag se om jag hittar nå mer inslagningspapper så jag kan slå in Neas paket innan Yris ser det..
Sen skaja hämta lillgullan på dagis å få rå om henne i nån timme innan ja ska jobba natten.
Fick byta tid med Madde den 13e också, så nu äre dealat å klart att jag å Yris åker upp till smällkalla Lycksele å hälsar på Chrille för första gången på nästan 1,5 år! De blir mysigt :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0