hur trött som helst!





Ja nu är jag hemma från jobbet (gick bra!) å nu sitter jag här hemma å fryser som en gnu medans badvattnet håller på å tappas upp. Här ska badas hett!!!
Lillis är hos farmor & farfar å busar av sej, Nea skulle också va där så jag kan bara tänka mej hur nöjd den lilla virvelvinden är nu.... ;)
Själv skaja försöka vila lite å INTE dricka nå kaffe nu.
Sen ska jag åka å köpa några saker, fixa en viktig grej å sist men inte minst, tjata till mej maaaassa kramar av Yris!


Ikväll är de True Blood å om jag längtar? You bet! :)
Han blir snyggare å snyggare för varje gång, den där Bill Compton.....







8 dagar till syster fyller 22,
9 dagar till vi åker till Christian!
Nästa vecka får en toppenavslutning! :)

***
**
*













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0