home! at last!

Aaaaah!
Äntligen hemma!!!
Vi åkte från ett svinkallt blötsnöigt Lycksele 12.15 idag, å var hemma 20.20.
Sträckan är 40 mil.
Man skulle kunna säga att jag kört som en kärring, minst sagt!
Eller vad räknas 65km/t på 110-väg som?
Kan ju säga att jag hade hjärtat i halsgropen HELA vägen för de va hemskt väglag & ingen sikt alls, men jag tror att hade nån annan fått köra hade jag varit om möjligt ÄNNU räddare för jag e säker på att ingen annan än Tant Mia hade legat å krypkört såsom jag gjorde i så många timmar! Hahaha!

Nu sitter jag vid datorn å fryser häcken av mig, tror ja ska gå å ta ett snabb-bad innan läggdax.
Yrisgumman sover gott nu, hon har varit helt underbar både dit & hem!
Gud så jag älskar min lilla tjej!!!!!! (och min storkille!) ♥


Nu: the
Strax: baaaaaad i hetvatten
Imorgon: jobba några timmar å sen iväg på kurs 2 dar
Ständigt på turné :P haha

Gonatt alla glada :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0