hahahaha!

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna nedan genom att skriva första meningen i sms:en.
Fråga 1 besvaras alltså medförsta meningen i första sms:et,
fråga 2 med första meningen i andra sms:et o.s.v.

Här kommer mina svar:

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
du glömmer väl inte bort att ringa pappa på fars dag

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
pssst!

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
förresten tror du att du kan köpa vi föräldrar som kommit ut idag

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
gumman min ska bli kul att ni kommer

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
okej det låter bra det behövs inte köpas nåt för vi gör äppelpaj som vi kan äta

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
är ni vaken snart

7. Vad vill du höra mest av allt?
gomorron

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
nu är vi vaken och klart vi kan träffas så dom får leka lite

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
tack love u

10. Med vilken replik vill du bli uppraggad?
ja hon kan sova här


Nu utmanar jag speciellt Fru Hagman att göra detsamma! (kanske även komma igång med bloggandet i samma veva!? *blink..*)

Idag har jag å Siddis spenderat dagen i Matfors med Sandra & Tuva.
Hade fått för mig att vi kunde gå ut med tjejerna på promenad el nåt, å Sandra var på. (såklart)
Dock hade vi typ bestämt det INNAN jag tittade ut å såg det blöta regn/snö/slask-vädret ute.
Lyckan var gjord!
På nåt märkligt sätt kom vi iaf ut.
Jag har dock kommit till insikt om en grej.
Fru Hagman är en elak jävel.... å Matforsmått är ICKE detsamma som stadsmått!
"inte aaaaalls långt" på Matforska betyder i själva verket "jävligt långt & jävligt mycke uppförs" i stadsmått mätt!
Jag gick i en hel EVIGHET å när man går så långt å dessutom i sånt väder som det var så blire lätt så att man "unnar" sig nåt. Ja, ni vet..... typ en pizzaslice el 2.
Eller HELA pizzan.
Jag e äckelmätt!!!! Å vad gjorde pundhuve Mia när hon kom hem igen då??? Jo en STOR lyxlatte som jag *tadaaa* SVEPTE! Jag är illamående... :(










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0