gaaaah



Jag svettas nu, hur ofta händer det?! Hoppas ja inte håller på å bli sjuk!!!
Har inte tid el lust me de nu, har ingen här som kan ta hand om mej så håll mej i skinnet nu Mia!

Jag köpte bäddsetet till Yris idag. Check! We love Tinkerbell! :)
Skitnöjd med mitt nya nagellack för övrigt. Nr 129 från Depend, ca 3 lager har jag nu å de e himla vackert må jag säga! Om jag bara kunde ge fan i den högra pekfingernageln så skulle allt va toppen!!! Känns lite onödigt å köpa stopp & väx bara för ETT finger, men är det de som krävs så fine. Uppenbarligen gör jag det undermedvetet, sååå irriterande!!! Brukar ha plåster när jag kommer ihåg, men så fort det åker av så............ Gaaaaah!

Hittade en ännu finare Tingelingtröja till dagisfotograferingen idag på Åhlens (av alla ställen!?!) så jag måste nog ta med mej Yris så hon får avgöra själv. Båda e fina, men Åhlensversionen är lila å den andra vit... e ju kanske lite roligare med lila?? Åtminstone mer praktisk när man heter S och kladdar & sölar så fort man bara tänker på mat :P Hihi... go♥ mitt!!!
(vilka i-landsproblem.... tröjfärg! man skäms nästan)

Jag hittade ett te idag som jag va tvungen å testa, hallon&blåbär, å det var över förväntan! Irriterande bara att dom smått på baksidan skrive att de även innehöll nypon. För jag har nyponte å de gillar jag inte alls! (man kände givetvis smaken av nypon på de nya, därav irritationen!)

Gud så trött jag är..
men inte tänker jag stupa så nära true blood-mållinjen!
Jag håller ut!
Kaffetajm nu med andra ord!

;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0