chrille my love



Vet inte varför men jag kom bara å sakna min C så himla mycke nu :(
Jag är så förbannat less på å hare såhär nu, jag vill bo IHOP på riktit nu!
I ett hem där vi båda TRIVS å vet att vi ska stanna!
Jag vill bara hoppa fram ett år eller så.
Då har vi (förhoppningsvis) vårt egna hem å slipper fundera på vart man ska ta vägen, hur, när..
Sidney har ett eget rum å jag har min egna walk in closet!
Jag skiter faktiskt i om den e så liten att jag får backa in i den, bara jag HAR den!
Sen får man fixa & dona med tiden.
Jag längtar såå.....
..å bävar..!
Fy för å flytta!
Men, förhoppningsvis, så äre bara en gång å det får man väl ta då.
När de e gjort så... aahh.. LYCKA!

Jag älskar dig darling!
Du läser nog inte det här, men OM du gör det så glöm aldrig att du är mannen i mitt liv å the one and only!
Ingen kan störa mej som du (haha) men ingen kan heller göra mej så galet KÄR å galen heller!
~It's just so worth it!~




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0