borde sova.. men..




saknar mina Anderssonskor!

jag har blive så sjuuukt tråkig sen Siddis kom, träffar aldrig nån, ringer ALDRIG nån, ja menar, wtf!?
fortsätter ja såhär illa så kommer ja ju inte få NÅN som kommer å hälsar på mej på hemmet sen.
ingen elin å snacka gamla fyllor med.. (de finns lite historier å berätta för barnbarnen sen..hehe)
ingen lina som drar toahistorier (och skrattar gott åt sej själv, loveli!)
ingen sandra som ser till att jag äter brunt ris och fullkornsmackor (med latte från charm givetvis, baby!)
ingen kattis som ärligt påminner mej om att jag har hela huve täckt av GRÅA strån nu å att jag faktiskt klädde bättre i brunt.. (för kat, INGEN är så ärlig & rak som du!!! :)
ingen malin som ser till att jag inte blir insnöad på gamm-musik, utan ser till att jag öppnar upp mina pensionärsöron å kanske till å me lär mej måla? (du e grym, vetu de?)

kanske kommer fortfarande fru Hagman att ringa då å då, för hon är inte den som ger upp å NÅNSTANS måste hon ju lägga sin överskottsenergi så varför inte på seg-Berglund?? :P

jag vill bli en sån där pensionär som
alltid har nåt på g,
åker på resor hit å dit å inte är rädd för å testa nya saker
bakar dom gooodaste bullarna å matbrödet
vågar zappa när det är allsång på skansen avsnitt 34276
INTE är gaggig... (fast de ser mörkt ut..)
ser pigg & fräsch ut fastän jag har 80 år på nacken


å en sak till, jag vill sitta på hemmet med min C!
viktit att påpeka det! :P
fast när, eller OM, brudarna ovan kommer så får han lämna oss ifred för då äre girltalk & skvaller som gäller! precis som nu.
bara mer ofta... :)



jag vill inte bli äldre!!!!!!!!!!
fast samtidigt vill jag...
vissa oldies verkar va så himla olyckliga, bittra.. tänk om jag blir så??
jag vill inte det!!!
om jag VISSTE helt säkert att jag skulle bli en lycklig PIGG (spänstig & hurtig) gamling så skulle jag LÄNGTA fan i mej!
fast de e väl lite tur egentligen att man inte vet såhär i förväg, kanske..?
gud, nu kommer ja VERKLIGEN inte kunna somna när ja börjat tänka på min framtid som pensionär..

skaja ta en muffin kanske för å finta bort mej själv?
jovars



GONATT ALLA GLADA (å mindre glada) GAMLINGAR DÄRUTE!
man är ju inte äldre än man känner sej, inte sant?

:)






Kommentarer
Postat av: Mami

Näe man är inte äldre än man gör sig.( Även om man känner sig mer död än levande vissa dagar.) Själv ser jag fram emot sisådär mitt 25 besök på SweRock. Det är bara 20 år tills dess. Och jag tänker skita i att jag då närmar mig 70-strecket! Däremellan drygar vi ut headbangandet med några rock-kryssningar, falurock, osv. Ojojoj! Tiden går fort när man har roligt...Man MÅSTE få va som man vill. När man INTE blev som man skulle,haha.(Eller som andra tycker man ska vara...)Vem bryr sig om hundra år?

2009-11-10 @ 23:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0