bävar inför tvätthämtningen...


Yes min idol är vidare!
Erik is the shit!!! :D

C är på körskolan å fixar datorerna, Siddis sover här breve i soffan å själv sitter jag här å ser dum ut,
Ont i halsen har jag iaf, trots Strepsils. (de smakade MYCKE bättre än ja nånsin hade trott dock!!)
Imorgon är de lördag å jag e leeeeedig å de känns jätteskönt! Även om jag saknar min lilla L, men till veckan är de hon & jag igen i dagarna 4! :)
Inatt kom de förresten en distriktssköterska hem till henne efter att jag ringt jouren, hennes sår (el vad man ska kalla de) såg vidrigt ut.. :(
Fick iaf några lugnande ord av sköterskan så jag kunde slappna av lite sen under natten. Men det är helt sanslöst vad orolig man blir när nåt inte är som det ska med lillasys.. :( love u so much, lindsay

Nä nu e jag skittrött faktiskt så jag ska ta å halsa ett stort glas vatten å sen kuta ner snabbare än blixten till tvättstugan å hämta en jääääävla massa kläder där.. (hate it)

Sov gott alla glada



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0