älskade Lindalej


Ångest nu, vad ska jag packa till emorrn?!
Man vill ju försöka va så snygg som möjligt för sin karl, men jag tror inte han tycker det är snyggt med 5 tjocktröjor & jeans med leggings under.. Klänning å sånt där känns nästan uteslutet, jag kommer DÖ av köld!


Idag fyller min älskade lillasyster 22 år
Efter 16 ska jag & Siddis dit å gratta.
Tänk att du fyller 22, syrran! För mej kommer du ändå alltid va Lilla Linda, Söt-Lindsay, lillsyrran..
I ♥ You sis!



Linda min skrålla, min egna lilla Bolla :)




Nu ska jag ta en snabbdusch å åka å handla blöjor inför vår weekend!




Kommentarer
Postat av: Angen

snygg tjejen, jag kommer ihåg att alla på örta ville ha hennes hår ;)

2009-11-25 @ 21:51:57
URL: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0