pretty woman

De var x antal år sen jag såg den, å nu vare visst dax igen! Zappade lite å där var den! :)

Jag har precis nattat systeryster så nu blire film å surfa.
Jag är så himla sugen på att göra nåt... dumt....? Nåt ego.
Jag vet inte om jag kan bara??
Drömmer om att sticka till Grekland ensam å gå på konsert, åka till Sthlm ensam å bo på hotell å bara vara.
Men när jag väl börjar kolla flyg, hotell, tåg etc så får jag skuldkänslor :(
Varför vill jag sticka hemifrån Siddis & Chrstian? Då måste de ju va nå fel..?
Eller.....?
På ett sätt tycker jag faktiskt att jag är värd det.
Å andra sidan, vaddå värd det? Vad gör mej så himla speciell å duktig då att jag e värd å lägga cash å tid på bara mig?
Däremot VET jag att jag skulle komma tilbaka å va betydligt gladare å ha massa mera energi!
Vilket jävla dilemma..... inte för att jag e rik el nåt, inte ens halvt, men vilket himla I-landsproblem!!!
Hua... nä nu kollar jag på filmen å lägger ner drömmarna en stund.

(nu shoppar Julia Roberts på Rodeo Drive. suck. jag vill också bränna pengar som en tok!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0