ont i magen

Ja idag är de ganska så synd om mej för jag har mensvärk som vägrar ge med sej :(
Har precis lämnat Siddis på dagis kl 11 eftersom jag klantat mej med schemat, hade tydligen antecknat att jag skulle jobba e.m idag å inte natt som det visade sej att det eg var. Typiskt!
Jag blir galen på ungen som vägrar inse att hon inte får klättra upp på höga stolen själv el på toalettstolen, eller hoppa i soffan el stå i sängen. VARJE gång blir jag å C förbannade, ändå gör hon om det gång på gång fastän de alltid slutar med grin å plutmun! Fattar inte.... Jag var minsann aldrig sån!

Nu börjar de närma sej Siddis födelsedag också, 1,5 månad bara sen smäller det! ;)
Har ju lovat mej själv halvt om halvt att jag kanske ska få äta choklad då så jag räknar dagarna nu kan jag lova! ;)
Då har jag varit helt utan i 6 månader, det trodde jag aldrig om mej själv! Om det är nångång man får unna sej så är det isåfall i halvtid tycker jag :) Williamstårta..... ljuuuuvligt! *drömmer*

Jag har blive lite (jävligt mycke) sugen på en tripp till Kreta den 10e juli å se Scorpions där den 11e, sen stannar jag ju gärna några dar extra men de spelar eg ingen roll. Tänk att få se dom i vackra Grekland med sol  & värme på köpet, jag vill jag vill jag vill...... Nån får gärna följa med ;)



min vackra lilla tuffing





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0