mia goes Percy


eller kanske Jay Leno? :)
Behöver jag tillägga att jag förlorade STORT?
(tummen goes L-G även.....)



Kollar på lite gamla bilder i min gamm-mapp på facebook, insåg precis hur mycke jag saknar min piercing :(






men alltså, hittade the best of the best-bild på min baby, den har vare min favorit i snart 4 år av olika anledningar.
t.ex så är frk andersson snyggare än nånsin!
hon har en gudomlig slitning på jeansjackan som är svår att hitta idag
hon har krusat hår, hur ofta händer det?
hon har en myspysig, dimmig framåt-små-timmarna-blick där bakom glajjorna
etc etc..
men saken är den, trots att baby är en true star på denna pic,så kan det inte hjälpas att hon blir totalt snuvad på äran vid mållinjen av humle & dumle vid bordet bakom.
bara SE å förundras.
jag menar, HUR SER DOM UT? dom är verkligen som gjorde för varann, inte sant? :D
säga vad man vill men det spelar ingen roll hur dåligt humör jag än är på, bara en blick på det här fotot och man e på topp igen!

Kommentarer
Postat av: sandy

haha jag är så JÄVLA ful, men den bju jag på :D

2009-05-19 @ 22:59:21
Postat av: R

haha ja herre gud vilket kort!

Vilka snyggingar där bakom!moohahahahahaha!!!!



Kram på rä snygging!

2009-05-24 @ 12:33:14
URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0