aj aj i kroppen!!!

nu har jag sutte i samma ställning sen strax före 12 inatt, de var inte nådigt vad jävulskt ont de gjorde å resa sej för å gå å pissa!
har pillat på facebook i säkert 1,5 timme nu, dödligt trött nu så jag måste sysselsätta mej med nåt KONSTANT

den här tiden finns de liksom inte så mycke å göra...
jag gjorde en av de få saker man kan göra.
zappade.
kan ni gissa vem som dök upp i rutan? rachel jävla ray! människan är hemsk, jag tål henne inte!



eftersom jag är så totalt uttråkad nu och så sjukt trött så gör jag en liten hemmagjord lista

favoritmat: pizza me bearnaisesås eller potatissoppa
favoritgodis: gott & blandat eller frystorkade jordgubbar me yoghurtöverdrag (naturgodis, mmmm!)
favoritfilm: walk the line, ömhetsbevis, wallanderfilmerna
lyssnar på: radion, mest p3 men även rockklassiker
3 saker jag önskar mig: ett fett bankkonto, ett fint hus där jag trivs och en tight kropp me biiiig boobs
ser på: desperate housewives, 2½ Men, Siv & Viv :P
dricker: hur mycke havredryck & sojadryck som helst! massa kaffe å alltför sällan mjölkdrinkar ;)
drömresa: Australien med alla jag älskar
vackraste modellen: gisele bündchen
språk jag skulle vilja kunna: grekiska
senaste roliga upptäckten: Siv & Viv på TV4 -helt gudomliga!
om 5 år så...: är jag 2barnsmamma och har ett fint hus å förhoppningsvis bättre hy :)
favoritårstid: S O M M A R
undrar...: om C nånsin kommer pop the question???!?
3 saker jag är helt säker på: att sidney är det bästa som hänt mig, att jag älskar min familj & mina vänner, att jag aldrig mer kommer låta nån bete sej ens hälften så illa mot mig som f gjorde...
3 saker jag skryter om: att jag petat på marilyn manson, att jag kramat alice cooper, att jag sett scorpions på hemmaplan å stått LÄNGST fram
3 saker jag är stolt över: att jag burit på & klämt ur mej en hel å frisk liten unge! att jag åkte till Australien trots plus på stickan.. att jag vågade ta steget å få C på kroken ;)

nä nu pallar jag inte nå mer, de där var inte alls så givande som jag trodde ;)
ska nog dricka upp oatlyn nu och skriva lite i Lindas bok
byebye folks
avundas er som sussar gott nu.................

Kommentarer
Postat av: Kattis

Comfort hotell heter de.. :) på kungsbron. Vet inte om jag kan kila på stan innan du åker, men förhoppningsvis har jag inte lika ont när du kommer hem.. Och vem säger nej till glass lixom? :P Men du får gärna komma hit o hälsa på! :)

2009-05-19 @ 12:40:22
URL: http://kattajonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0