vilda små värstingar.......

först å främst ska jag tala  om att de inte blidde nån renault  mégane scénic till min stora förtret, utan en skoda octavia.

ida har jag haft tvättstugan å vare å hämtat siddisen i bergsåker vid 2 för att sen åka hem vid 3  igen å fixa  den sista tvätten me siddans hjälp(stjälp...)
kl 17 hade vi  en middagsdate me kusin Nea å fastern Carola på ikea. en middag me birsta cityrunda stod på schemat, vad som sen hände vet vi inte men när kl slog 20 hade vi fortfarande inte lämnat ikeabyggnaden.
tjejerna var som vilda DÅRAR å flög, kröp, kutade, hoppade, rev, slet, gapade å skrek,  busade och härjade på så vi var helt döda......... snacka om att vi kände oss som 2 kärringar på 80 år efter dom timmarna.........
får vi inte varsitt brev från ikea till veckan där de står att vi är portade på livstid alla 4 så blir jag riktit förvånad.........


de susar i öronen å kroppen värker.. nu ska jag lägga  mej i soffan å mula en tll påse gott&blandat till ett avsnitt DH..
för det är jag VÄRD!!!

Kommentarer
Postat av: Momma

Fy vad du ljuger;-) Inte min Siddan,hihi:-D

2009-03-13 @ 08:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0