kan inte låta bli...

...å garva...
LOL!!!

hittade massa barncitat igen..

Min son var 4 år när detta hände...han var jätteförkyld och hatar näs spray el droppar. Jag tänkte att han måste ha det till natten iaf så han inte skulle vakna av täppt näsa så jag förklarar det för honom. Då slänger han sej ner på golvet, drar ner byxorna och skriker : sätt den i röven istället!!(han brukar få supp alvedon pga att han vägrar svälja medicin)
Jag: men du andas väl inte med baken?
Han: nej men det går lika bra iaf!!



Sonen va med mig på HM, så hittade han en fin spets bh som han plockade fram till mig och sa: "Mamma se vilken fin tuttgrej, men den är ALLDELES för fin för dina tuttar!"



Hörde en liten kille, ca 3-4 år, på stan som utbrast med värsta häftiga rösten till sin pappa:
-Åh kolla pappa! En corvette!
pappan:
-Nej, det är en cykel.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0