åh suck

Jag e skittrött å kissnödig så jag kan spricka, men för lat för å resa mej å göra nåt åt saken.
Illa!
C & S ligger å sover, ser härligt ut men jag har inte ro å lägga mej me dom eftersom jag vet att jag måste upp snrt ändåså å då går de inte å slappna av.
Igår kom Nea me paranteser hit å åt och busade me Siddis. Sen vart de melodifestivalen å jag vart trött å somna.
Även om de känns tråkigt att jag aldrig kom iväg igår å träffade tjejerna så känns de iaf lite bättre när jag tänker på att jag prominixade ner till stan iaf å hann träffa Malin iaf :)

Jag funderar på om jag ska va hurtig för första gången på 3 månader (stön) och träna ikväll, man vet aldrig....
De e ju så skönt för självkänslan EFTERÅT, men bara att ta sej iväg är ju en process bara de... hmm..

Nä nu pisspaus, ÄNTLIGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0