vaken natt då igen. wish me luck!

Yes, nu sitter jag hos syrran ännu en gång å kämpar mot John Blund.
(han kommer alltid tidigare när man måste va vaken!)
Idag kom min älskade C hem! Lyckan var gjord när han redan vid 3tiden klev innanför dörren!
Sidney skrek å gömde sej först i panik, men det gick snabbt över å hon rusade fram till han å vart helt galen!
Galet vild.. å galet busig..... Lillstumpan! Hon vart verkligen skitglad å se gamle farsgubben igen! :)
Helt ärligt talat så vart jag rätt så jävla glad jag också ;)

Imorrn är jag ledig så då lutar det åt en sväng på badet med Sandra & Tuva.. 
Sidney vart inte så lite nöjd när jag nämnde det för henne häromdan! Haha!
Får se bara om jag pallar, jag har så sjukt svårt å slappna av å somna efter en vaken natt, det bara GÅR INTE å det gör mej galen! Så framåt 1-2tiden på dan dagen efter brukar jag va som en riktit sliten zombie som bara drömmer om att de ska bli kväll så jag kan somna.
Kanske går de lättare om C pillar lite i hårbotten på mej? Loveli ju! ;)

Ojojoj, nu har jag visst satt i mig hela påsen gott&blandat bara sådär, det var ju inte meningen... hur gick de till? :P



Nä, nu skaja nog göra en till kopp kaffe å hälla i mig innan de blir lite zappande..
Förresten, jag vill också ha en bebis! :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack :D längtar tills jag får använda den!

2009-06-06 @ 21:57:19
URL: http://blogg.passagen.se/nolimetangere
Postat av: Anna L

Den är helt klart sevärd, MEN kan lätt kännas lite långdragen, om du förstår ;)

2009-06-08 @ 19:49:03
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/
Postat av: Frida

Jaa visst är det underbart med kärlek! :)

Ja dom växer fort dom små liven, Siddan då, hittar hon på mycket bus? ;)

Hur är det med er? Kanske vi ska ta och lekparks dejta nån dag framöver?



Kram och sov gott

2009-06-10 @ 21:40:16
URL: http://bsomibaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0