Min stortjej!!!

Hurraaaaa idag äre Siddans daaaaa´!

Min älskade lillskrutt fyller hela två år idag, å jag hinner inte me!!?!
Hur har de gått till, hon e ju snart 5! Snart 7 å börjar skolan! Shiiiiit!!!!!

Det här inlägget är bara tillägnat min lilla Yris, som exakt kl 13.06 idag blir gammnucka ;)
Sidney, älskade lilla gobit, du är det i särklass bästa som hänt mig och det finns inget i hela världen jag inte skulle göra för dig underbara lilltjej!
Du må ha dina griniga stunder då jag håller på å få knoster på dig, men det finns å andra sidan INGEN som kan spexa som du, ingen som kan le sådär busigt som du, ingen som kan gosa så ofantligt mysigt som du och INGEN som mitt hjärta slår lika hårt för som du!
Jag älskar varje mm av dig och varje sekund med dig är ovärdelig!

Sidney Stella Nova   du gör mitt liv fulländat!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0