Melina has arrived! ♥

Jag e verkligen SÅ glad idag å jag  tror de har å göra me att kat klämde ur sej bebben inatt å att de vart en tjej som jag trodde! Tänk att jag fick ha rätt för en gångs skull! :)
STORT grattis till er K & A iaf, hon är bedårande!

Idag har jag å Siddis vare på Norra med Fru Hagman & Tuvis, tjejerna har lekt som dårar å sen 20 min tillbaka sussar en viss liten dam gott i sängen helt slutkörd!!!
Håller på att bli galen av längtan efter min C nu, de är värre än de nånsin vart men på torsdag kommer han äntligen hem så jag bara håller tummarna att han hinner hem före 20 då jag börjar jobba......

Den 9e juli sticker jag å Elka till Oslo ÄNTLIGEN å hälsar på Anderssonskorna, det ska bli helt loveli!!!
Hoppas skatteslantarna kommer snat för då ska jag köpa en sittvagn till Yris right away! Har blitt helt kär i en sån där 3hjulig sak, avant moving light, men jag ska hålla mej i skinnet å köpa en brio sitty iställe eftersom hon bara kommer kunna använda avanten under sommaren innan hon växer ur den. (dessutom är den inte lika stabil & hållbar som sittyn, men ack så snygg den är...!)
Nä vet ni nu ska jag nog ta å ladda telen igen så jag kan ringa C innan  jag tar en macka å fläskar ner mej i soffan.
Hare bäst allehopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0