fundilerar..

...nu sitter jag hos syster å hon har precis gått å nannat.
jag tror de lutar åt en klippning snart alltså, blir så sugen när andra fixar & trixar me barret hela tiden.. :)
sist fick jag ju en tid på jess av C (när ja fyllde år) men där blir de nog inte igen för hon som klippte mej var så förbannat sur att jag hade lust å resa mej å gå redan innan hon börjat! hua!
nån som har nå tips på vart man ska ta vägen nudå, e lite sugen på å testa sax & kam men ingen jag vet går dit så.... why, liksom? suger dom då eller vad? ;P eller ska man kanske ta å prova perssons el spray igen, sist på dom ställena var ju typ 2004 tror ja! (observera att jag verkligen suger  på att ordna me håret, varje gång jag vare iväg lovar jag mej själv att nu jävlarr skaja gå var 6-7e vecka men så bara rinner de ut i sanden åsså blire max 2 ggr/år å då överdriver jag inte!)


titta vad jävla vackert, precis sådär vill jag ha håret i sommar!!!
(färgen = big NO NO för mej, å längden.. well.. nån som sponsrar löshåret?) :P

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack, de är ju våran godisbit :o) Din dotter är ju så söt med ju!!!! hur är det med er? vart bor ni och vad gör du på dagarna??? jätte roligt att du skrev :D kram!!

2009-06-25 @ 10:04:47
URL: http://carroedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0