dan efter dan

Dagen efter.
Gud vad jag är besviken på midsommar -09!
Visst, regn får man räkna med. Moln likaså. Och mygg. Och lite köld.
Men den där förbannade huvudvärken...
Varje gång jag får huvudvärk nu för tiden tycker jag det är den värsta hittils, men igår var fan i mig helt sanslös!
Att de bara GÅR att ha så ont är ett under!
Jag tror klockan var 23 el nåt när jag gav upp. C hade (tack å lov, om man får säga så?) också ont i huvudet så vi gick ner å la oss i bilen å försökte sova.
Det var så lagom lätt kan ja säga, musiken på max utanför, ett sprängande huve å 5 lager kläder på överkroppen under dubbla täcken.. som en jävla sardin.. kunde inte röra mig.
Som en blixt från klar himmel kom den. Monsterspyan from hell!
Och tro mig, den berodde inte på för mycke alkohol för efter 2,5 timmar huvudvärk deluxe så var jag nyktrare än jag nånsin varit kan ja lova..
Det var första gången jag kräktes av huvudvärk å det är nåt jag aldrig aldrig nånsin vill göra om.

Var hemma löjligt tidigt idag iaf, redan före 13 och de vart ingen annan än moi som fick äran att drajva.
Ni vet, Mr Drivingschool teacher ville inte riskera nåt så då fick man agera hjälte då :)

Jag som längtat så jävla mycke efter Baby, å plötsligt bara kommer hon!
Då ser Mia till å halvt dö av smärta. Jag bannar mej själv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nä nu ser jag bara fram emot Oslo 10-13 juli, Elkaljunga å jag ska äntligen få vallas runt i Anderssonskornas soliga stad! LOVELI!


För övrigt måste jag bara tillägga att som jag skrev sist el när de var så införskaffades en ny vagn till min lilla Yris å de vart en Sitty med snygga abstrakta blommar som går i rött.
Den e perfa! :)

Kommentarer
Postat av: Kattis

Sitty är bra o smidig, sån hade vi till fille också. de kan dessutom ha dom ganska länge och är perfa att ha på utlandssemester.. för de är väl dags för de snart o? ;)

2009-06-21 @ 18:55:16
URL: http://kattajonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0