äntligen lite sol!

Yes, som jag längtat!!
Dock sitter jag fortf inomhus å ser dum ut framför datorn, why?!?
Nä nu skaja kuta ner till tvättstugan å kasta i 2 maskiner, sen bär de av ut till Bergsåker å plocka in posten åt ma&pa.

Eftersom Sidney var dötrött (å sååå gnällig........) igår så hade jag god lust å slänga ner henne i sängen redan kl 5, men jag var smart å höll ut till kl 7.. Hon somnade på en gång, å jag kunde andas ut...
MEN jag hann inte mer än lägga mej i badet förrän nån kommer skrikandes in å sätter sej på badrumsmattan å tårarna sprutar. Fick skynda mej som en gnu å gå å lägga henne igen. Även denna gång somnade hon på en gång. WTF?!
Jäjä, sen gick de väl en halvtimme så hörde ja henne igen å tjejen var otröstlig, de mest logiska må ju va att hon har mardrömmar (men 3 dar på raken??) för varje gång jag frågade henne om hon hade ont nånstans så svara hon nej. Gick igenom hela kroppen typ men bara nej-svar vart de. Tills ja fråga om hon ville sova, då snyftade hon fram ett litet Ja..
Jag tycker som sagt de mest logiska borde va mardrömmar, eller hennes hemska STORA blossa under tungan som hon har men jag frågade ju henne flera ggr å hon svara bara nej varje gång :(
Så när hon väl somnat igen så förberedde jag en liten alvedonsupp inför nästa uppvaknande. Efter suppen sov hon som en liten prinsessa så de hjälpte ju uppenbarligen, men man undrar ju fortf vad de var som spökade eg.. :/

Längtar så till Oslotrippen nu, nedräkningen pågår för fullt :)
(gud så skönt de är å nysa förresten *nyser* aaaaaaah!!)
Är dock lite nojig över å få sån där huvudvärk igen när vi ska ut.. Christian föreslog att jag skulle "öva" upp huve&kroppen inför genom att ta en liten shot el nåt varje kväll så kroppen vet vad de handlar om när de väl smäller :) De låter väl som en strålande idé, inte sant?  Min Einstein

Hua, nä nu skaja göra slag i saken å komma härifrån, jävla datorer.......


(visst ären söt? funderar på den på underarmen el på rumpan!) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0