bort me regnet, in me sol! :D

Jävla regn, snacka om deprimerande!
Å idag har jag ont i magen och det är sådär konstigt, svagt störande ont så jag vette fan vad jag ska göra för å bli av med det!!?
Var iaf iväg till Birsta förut med Siddis och shoppade ett paket postafen till tåget ikväll och hela TVÅ  cider och en efterlängtad Baja Päron som jag planerar att smutta (haha!) på i strålande solsken (jag håller bara tummarna att det är just till Oslo solen stucke å inte till England el Makedonien el nåt)

När jag slutar ska jag packa min lille väska och allra helst duscha men de finns inte en chans i h-vetet att jag skulle hinna med det. Jag slutar 20.30, tåget går 23.25 och:
1) jag har inte packat en pinal ännu
2) jag måste dammsuga
3) jag måste äta nåt
4) måste prata viktigheter med C
5) måste packa upp allt för att se att allt e med minst 2 ggr
6) måste hinna förbi en mack på väg ner till tåget

Ja, hinner jag med en dusch däremellan så blir jag mäkta imponerad!
Vore de inte för att jag har en ful-vecka så skulle jag ju kunnat åkt osminkad utan problem men nu är ju inte fallet så.
Suck


Sitter just nu på jobbet så nu blire inge mer bloggat idag antar jag.
(anledningen att jag kan sitta här stavas privat-tid och det är inte jag som är i behov av sådan utan min lillasyster. sen kan ni få klura på vad det innebär!) :)


Tant Marina, Fru Hagman och SysterYster på promenix i Torrevieja
(seriöst!?! LOL!)


Tant Mia i sin finaste gå-bort-skrud

Anledningen till att dom där fantastiska (...) bilderna publicerades är att jag satt å kollade i Spanien-mappen här och vart sådär lite lagomt sol-sugen. Kolla himlen, my gosh! That's what Im talking about! :D

Nä nu skaja gå å jobba banne mej, slitsamt detta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0