true love!

Jag är kärlekskrank å saknar mina 2 stora kärlekar därhemma så in i h-vete....!!!!
Sidney hade sin stjärnklänning med glitter på som jag köpte i Spanien på sig idag också och hon är så gudomligt söt i den så jag bara vill äta upp henne! :) Till den ville hon ha sina nya Hello Kitty-mockasiner.. matchande? Nja.. sött? Jaa a! :)

Jag har precis bakat bullar nu för å hålla mej vaken, så nu luktar de hemtrevligt här hos systeryster iaf :)
Idag har de verkligen blive äta av.... Anna Skipper skulle gråta! Och vem kan klandra henne? Jag gråter jag med!
Pizza.. kex.. gräddtårta... bullar... usch, jag är så äcklad nu att jag bara vill lägga ner det här med å äta totalt, usch!
Men emorrn är de en ny dag så då får man helt enkelt försöka ta sej i kragen då istället.
Wish me luck... igen! :P

Jag måste bara tjata lite mer om C..
Jag fattar inte, aldrig nånsin hade jag kunna trott att det skulle kunna vara såhär underbart efter den där sensommarn/hösten -06 då saker å ting bara va..skit..
Hur kunde allt bara vända sådär å bli såhär fantastiskt?!?
Är de tack vare Siddis, var det hon som räddade oss??
Efter aset trodde jag aldrig jag skulle bli någons flickvän igen, ännu mindre flickvän till nån som verkligen bryr sig om mig & älskar mig för den jag är.
Jag kommer alltid vara dig tacksam för vår tid tillsammans, även om den nångång (hemska tanke) skulle ta slut.
För jag tror verkligen inte du skulle såra mig sådär djupt förnedrande som vissa gör..
Lämnar du mig för någon annan så ska det vara för att du är kär och det är något man inte kan styra över så det får jag bara respektera. Hur jävla svårt de än skulle vara förvisso..
Men som de känns nu så kommer det vara vi för alltid och det är nog det där pirret i magen som gör det.
Det där nykära pirret i magen som jag känner mer el mindre varje dag, och det gör mig så glaaaaaad!!!
Pricken över i:t, love, är ju att du bara bli äldre å äldre för var dag som går å de e bara för najs alltså! :P

christian min älskade knöl, jag e så glad att du e min!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0