fredagsfix

Jag älskar värmen & solen!!!
Ändå kommer jag inte utanför dörren före 12, å har beslutsångest vart fan jag ska ta vägen när jag väl satt mej i bilen å de slutar med att jag åker runt runt å känner solsekundrarna ticka förbi.. Shit, där vart klockan 16 redan, det var den dan det.
Sopa jag är!!!
Jag å Siddis kom iaf iväg förut en sväng till Havstoviken där hon fick bada av sej lite (=ramlade ofrivilligt när de kom en minivåg mot henne = panik!) Haha, lilltoka! Sen vart hon modig å hittade en liten kratta som hon gjorde fint vid strandkanten med under tiden jag fetade mej på filten med aftonbladet :P

Jäjä, jag har visst inte bloggat sen jag kom hem från underbara landet i väst!
Det var såååå skönt å komma hemifrån å bara va Mia ett tag, även om det inte direkt fick nån trevlig början..
Jag hade så ont i magen att jag trodde jag skulle måsta åka på sjukan på fredag e.m och det höll i sej hela kvällen å avslutades med lite bonus i form av huvudvärk också. Fy faaaaan! :( (tyckte så sjukt synd om mej själv då!)
Men, på lördag när jag vaknade var det som en helt ny värld hade öppnat sej. Inget magont, ingen huvudvärk, å trots att jag hade ätit som en gris så kände jag mej som en spinkis bara för att inte magen va lika extrem-svullen som dagarna innan!!
Så gudomligt!! :)
PÅ kvällen vart de fest å de va alldeles loveli, elins nitlott till trots :/
De kommer fler svin i säcken, babe! ;)

Imorn ska C jobba (oväntat va!) så jag o S funderar på om vi ska skjutsa honom då och åka direkt till mormor å morfar i stugan sen över dan å åka båt för det har den lilla damen surrat massor om idag! :)

Hur som helst så orkar ja inte skriva nå mera nu för jag står böjd över tangentbordet eftersom jag inte orkar hämta nån stol :P
Ha en fortsatt trevlig fredagkväll alla :)


I love you so much that it hurts, angel!



♥ mina hjärtan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0