dödligt irriterad................!

Svettas som en jävla gris, stopp i avloppshelvetet, trött så inåt h-vete och till råga på allt är Sidney helt jävla galen å vägrar göra som jag säger ens en gång av 100.
Christian slutade 5 men då ringde han å skulle stanna en stund längre å sen vidare till sina föräldrar för att hans mamma skulle få köra mc. Vad kan jag säga???!?
Han har ju fan inge liv när han jobbar så sjukt mycke som han gör (7dar i veckan!) och måste ju få ställa upp för sin morsa men just idag är jag bara så jävulskt irriterad på allt å alla att jag bara vill lägga mej ner å ta en massa piller å sova bort flera dar.
Jaaaaajaaa jag är löjlig men jag tycker så jävla synd om mej själv just nu.


Det är tur att hon är så söt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0