Aj aj aaaaaj!

Idag är det faktiskt lite bättre.
Låg i sängen till kl 1, hade så ont i kroppen att jag inte tog mej ur, de känns som jag har blive misshandlad :(
Varenda led & muskel värker, å jag fattar inte hur de gick till??!!
Mår iaf inte illa idag, TACK GODE GUD!
C kom hem me cola igår kväll som jag halsade en hel deciliter. Sen tog de stopp.
Idag har jag nog fått i mig 3 dl, det tar sig! :)

Sidney fick åka till C's föräldrar igår vid halv 4 el så, då hade jag fått nog av mej själv å jag bara klarade inte av att vara så illamående och vara mamma på samma gång. Känner mej fortf usel pga det, men snart kommer hon hem igen å då ska jag överösa henne me kärlek!!! Den lilla virvelvinden.......

Håller nu bara tummarna att de ska vara bra tills torsdag.. de kommer va ren tortyr att sitta på ett tåg så länge å ha sån här värk!! Bävar.......

Som ett tecken från ovan var det en reklam förut om nån tablett som lindrade led&muskelvärk, den ska jag införskaffa snarast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0