önskedrömmar.......





Jag DÖR snart av avundsjuka på alla som ska fixa pattarna el redan har gjort de!!!!
Jag vill också bara boka en tid å fåre gjort, herregud man e bara ung en gång! :(
Jag har 3 sköna alternativ att gå på:
1. spara pengarna själv. just de, tjena! möjligtvis har jag då råd me drömmen om ca 30 år.
2. låta c betala. (de mest rättvisa tycker jag) dock har vi ett liiitet problem där, han kommer inte betala en krona förrän jag fått jobb som personlig tränare. (yep. ser mörkt ut)
3. bli upptäckt i vimlet av bingo rimér som genast erbjuder sej att sponsra mej i utbyte av lite kramar & pussar å några glamourösa bilder.


jag vet inte riktit vilket alternativ som känns mest lockande, men de behöver jag knappast bekymra mej om just nu, inte sant?




Vi har f.ö ganska säkert bestämt oss för en bil nu iaf (jippi)
De lutar åt en Renault Mégane Scenic.
Christian ringde igår kväll på en som precis kom upp på blocket men då var gubben packad så han kunde inte svara på några frågor alls just då (han va "lite borta i huve" som han själv sa, haha) å bad oss återkomma idag.

Nä nu ska jag kissa å klä påmej och hämta Siddis på dagis.
Sen kommer Madde hit å kidnappar henne... de ska bli spännande å se hure går.. ;)



Kommentarer
Postat av: Rikke

ja vem vill ine de?

Jag ska vänta.. eller jag vill göra ett lyft bá.. svårare än så är det inte..skrattar!



Hörde att ni träffade mamma på ikea elle nått..mamma skickade mig sms direkt o berättatde att du tyckte att jag va så lik henne... o att sidney va så glá..



Puss o kram på dig.. nu ska jag sminka mitt vin vingliga ansikte och ut o äta..huhuhu



Pussa på linda från mig.. o på siddan såklart

2009-02-28 @ 20:28:02
URL: http://rikke84.blogg.se/
Postat av: Mli

Ja usch, ja vill också!

2009-02-28 @ 21:05:27
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0