frossa......



gud vad underbart gott me en floskig fet pizza NU NU NU
gärna al tonno me extra bea. från navet, givetvis.
saknar den goa grekens pizzeria, vad hände me den?

man upphör aldrig att förvånas över vissa personer..
hah!
de va ju klart att du tage den snygga!
vad trodde jag?? typiskt dej, din sop(berg)



för övrigt,
jag dör av detta billösa nya sätt att leva!!!
jag är inte van att måsta gå flera mil varje dag!?! de e ju isjävlakallt ute, jag trodde imorse att ja skulle dö på kuppen men interå, de va bara till å gå hem å invänta att klockan skulle bli 14.45 så ja kunde masa mej iväg IGEN bort mot dagis och hämta yris. På väg hem därifrån tänkte jag (aka snillet...) att ja tar å lurar mej själv att vägen e bättre om jag börjar me fetaste uppförsbacken för då innebär de ju bara nerför sen. Logik, el hur? Men icke. Jag gick o gick och vinden ven, jag trodde än en gång att jag skulle dö på kuppen. Jag näst intill gjorde de också, jag kunde inte prata riktit för munnen hade fryst. Saliven vart segare dessutom, den frös nästan ihop till en isboll.
Sidney va knäpptyst hon me. Såklart.
Jag vet inte om jag överlever veckan ut ärligt talat.
Imorn slutar jag 8.30 ca, då ska jag fotvandra uppför den längsta gatan i hela sundsvall. Nämligen Fridhemsgatan.
När jag väl kommit in kommer jag lyckligt tänka att jag ska 1) tina upp 2) äta frukost 3) sova flera underbara timmar. Men nä, kl 13 ska yris hämtas (alltså: ännu en vidrig promenad)
Det är ofattbart jobbigt nu alltså.

Jag vill ha en B I L
vad sägs som en lexus? el en fräsch bmw  i santa fe-modell? (så het!)
jag är nästan så desperat att jag skulle kunna kliva in i en mardrömsframkallande valp...... NÄSTAN...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0