snart apt..

..å detta är såååå spännande för vi ska få nya schemat idag!!!!
Antagligen kommer ja ramla baklänges el nåt av skräck när jag ser det, de ser säkert skitläskigt ut me alla journätter å sånt...
Men jag tror faktiskt de kommer gå galant när man väl börjat komma in i det! Spännande :D

Jag ska strax ta ett hett bad å tina upp mej lite innan jag ska byta bil hos svärmor å åka på jobbet.
Siddis var på myshumör imorse, typiskt att hon ska ha dom där supermysdagarna när man har massa å göra å dagis e inbokat!
Igår var däremot en hemsk dag........ jag kände mej som Vidrigaste Mamman 2oo9 från jag klev upp tills ja somna!!!
Ungen va helt otrolig!!!!!!!!!! Vi bråkade konstant, jag höll på å börja grina hur många ggr som helst av ren frustration!!!
Det gör så himla ont i hjärtat på kvällen när man ha haft en sån dag, å jag får för mej att det är dom här superjobbiga dagarna som hon kommer minnas när hon blir äldre å inte dom underbara, toppenmysiga stunderna.


Avslutningsvis
Slå på p3 och var med å bidra till Kampen mot malaria!

Själv har jag radion på konstant ändå, men dom här dagarna är den helig! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0