lördag


Skyndar mej å kolla här medan lillasyster är upptagen (...)
Imorse när jag gick hit å lyssnade på radion hörde jag en så himla skön låt så jag va tvungen å starta datorn nu för å ta reda på vad den hette! De var visst Cheryl Cole & Will I Am som sjöng :) Vet inte om jag e efterbliven för jag känner igen deras namn ihop så antingen har jag hört den i mitt undermedvetna tidigare eller så har dom kanske gjort nån annan låt ihop också? Jaja, den va najs iaf :)

Igår vann "mitt undantag" Idol å jag e nöööjd kan ja lova!
Har ALDRIG tyckt yngre killar vare nåt å ha, men Erik är one of a kind!

Nix nu ska jag gå å hjälpa Lilla L åsså ska vi sno ihop en avancerad lunch bestående av makaroner & bacon me ketchup! ;) Låter totalt talanglöst, men har ni testat???! Man ska klippa baconen så dom blir pyttesmå fyrkanter å steka dom fettona så dom blir stenhårda å brända -mums-

Å Sandra kusin; get real! Pattison ÄR överskattad.... Låt oss dreggla över Bill ihop så glömmer vi hängpannan... :P


 


Kommentarer
Postat av: Morsan

Yeah, Erik tog hem det! Fast igår var fan Calle ´nästan´lika bra. Det föll på segerlåten tycker jag. :-D. KNAPERSTEKT bacon,mmmmumma! kan jag ha ätit lite för mycket av det tro?hehe Kram mina princessor!

2009-12-12 @ 23:32:22
Postat av: Sandra K

Ja verkligen vi borde ha en true blood weekend med HELA boxen..nice eller hur :)

2009-12-14 @ 17:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0