Jobba natt & glo på film

Okej. Jag sitter på jobbet å är oförskämt pigg faktiskt! Ger Twilight en till chans, har bara sett 3 fjärdedelar förut o tyckte de va ren skit då. Idag är den sevärd, det erkänner jag. Men jag stör mig nå fruktansvärt på Robert Pattisson och hans så kallade sex appeal! Karln är ju enbart F U L ?!?! Jag fattar vad folk kan tänkas se hos honom, men jag kan för min egen del inte ens tänka tanken på att sätta honom ens på sista platsen på 100-i-topp-listan! Wtf..... Jaja, nu ska jag kanske ta o sno ihop en kopp kaffe och se klart filmen då. Sen lutar det åt The Crow. Där snackar vi plats 48 på snygglistan. Minst! ;) Nu är ju jag lite störd men om nån undrar över 1an så är det Rudolf Schenker. Oövervinnerlig!

Kommentarer
Postat av: Kusin Sandra

Vad är det du säger om Robert Pattison....

Vi som äntligen efter alla dessa år börjat kolla på samma "vampyr- bill" killar! jag blir så besviken nu, börja om, se den igen & kolla in honom igen ;)



2009-12-10 @ 20:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0