fredag den 11e


Toktrött är jag, men i väntan på en stund me John Blund så kollar jag nätet å hittade precis världens sötaste lilla dikt av en pappa på familjeliv!
Man blir alldeles rörd, det är galet manligt att våga va en mjukis å lägga ut nåt sånt där, samt skriva ett inlägg i ett forum om hur mycket man uppskattar sin fru & att hon är den tuffaste tjejen man vet!

Min söta underbara dotter,
med ett leende sött som socker.

Med mammas hjälp så skapade jag dig,
för jag älskar henne och hon älskar mig.

En kall vinterdag kom du mitt hjärta,
dessvärre fick mamma ta mest smärta.

Så vild och galen du älskar att röjja,
sen får jag byta din bajsfyllda blöjja.

Min kärlek till dig beskrivas ej kan,
pluttan du är för bra för att vara sann.

I sömnen du alltid på mig sparkar,
kanske för att jag oftast snarkar.

Du är så fantastikt snäll och rar,
December du är det finaste jag har.

(dottern heter December)


Imorse var vi på dagis å kollade när Yris lussade. Vackert var det!
Alla kidsen sjöng i otakt, men vad spelar de för roll när dom e så jävla UNDERBARA??!?! :) ♥
Gud så jag älskar min lilla Lucia!!!
(och min älskade stjärngosse också!)

Ha en tokbra fredag allihopa!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0