tillägnat Baby

..å här har jag gått HELA dan (sen ja bloggade senast åtminstone) å förbannat datorn för att skärmen dog, åsså visade det sej att det bara var mina egna flinka fingrar som vare på en av dom konstiga knapparna i nederkanten!
Tur man e tjurig som en åsna, och framförallt SMART som en, så jag inte gav upp utan försökte nu en sista gång å pilla på dom där jävla knapparna.
Tadaaa! Vettefan vad jag hade valt för nåt, skärmen var iaf helt död!
NU känner jag mej som världens snille!!! :D


C är fortf ute med jobbet, man kan ju iaf inte avundas dom vädret!
Tänk å segla en dag som denna, ljuuuvligt må de ha vare!
Jag vet bara en som skulle uppskatta det... Sandra "Hardy" Andersson!
Baby, hur jävla senil jag än kommer bli i livet så kommer jag ALDRIG glömma vår "paradissegling" i Oz!
Whitsundays...... South Mollee Island.... Vågor stora som galningar, en båt med bakfulla EXTREMT sjösjuka backpackers och på det, mördarskalbaggar ifrån himlen som attackerade folk på middagen........
Ja, just det, jag får inte glömma den riktigt smaskiga avslutningen på den här historien..
*harkel & trumvirvel*
Jag vart nerkissad av bruden i våningssängen ovanpå mig
Å gott folk, vi snackar inte en deciliter el så nu, utan litervis. Jag kunde inte ligga kvar i min säng för HELA mittendelen var blöt av uppsuget kiss.
Arg som bara en hormonpumpande gravid kvinna kan vara så fick jag finna mej i att surt stega över till Babys säng och sova skavfötters med henne.
Kan bara gissa vad resterande folket i stugan trodde jag & Baby hade pysslat med!!! (vi gick nämligen typ först från middagen å låste in oss....)

Hua... sjukt...  men hur mycke jag än led därborta så var det utan tvekan en av de underbaraste grejer jag nånsin fått & nånsin kommer få uppleva
Och hur mycke vi än störde oss på varann så kan jag säga med facit i hand nu efteråt att jag är så otroligt tacksam för den där tiden med dej, Baby!
Min hetlevrade bitch......... ;)



Always in my heart



Kommentarer
Postat av: Sandy

Haha, låg och tänkte på hela den där händelsen med nerpissningen för bara någon dag sen. Sjukt kul (för mig som inte blev nerpissad kanske) ;) Även att hon sedan gick och la sig i din säng, haha! Hennes chock när hon vaknade! Fan vad ful jag är på bilden på dipin dots förresten :P Men Cairns... ååååh Cairns.. ;)

2009-08-22 @ 17:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0