trött

Idag har jag å Sidney lagat mat och vare på vc, sen åkte vi till Bergsåker å lagade mer mat å busade med Kattis (katten)
Eftersom C ligger jättemycke efter med sina arbeten till skolan och åker upp igen på söndag så tog vi tjejer det mogna beslutet att åka å sova här i Bergsåker så han kunde få tid å framförallt RO att plugga lite ikväll.
Så nu hoppas vi att han får nåt gjort ikväll nu å inte bara lever loppan när fruntimren e borta! ;)

Vann en auktion på Tradera förra veckan också, tänkte att det får bära el brista så jag slog till och idag kom paketet.
Siddans vinteroverall för 09/10!
Den satt som en smäck, helt perfa så jag e toppennöjd!
Priset var näst intill löjligt också, en i princip oanvänd Didriksons för 250:- plus frakt!!!
That's a bargain ffs!!!! :D

Nä nu ska jag gå o kolla klart på 2½Men, sen skaja krypa ner breve Siddis å mysa.
Ungen luktar sååå gott! Mmmmmm!
Hoppas på fortsättning på drömmen jag hade inatt..... spännande å se hure går för Sandra och Becka.. :)

Najt!!!



lilla busan Kattis...


...å en bild jag hittade nu på mammas dator, Siddis & morfar, givetvis var Emma går till doktorn med på ett hörn också :P

Kommentarer
Postat av: lotta

Innbillar jag mej eller kommer siddan växa om dej marina ????? :) ..ståtlig unge du har :D

2009-08-26 @ 10:24:26
Postat av: hagman

titta morfarn va helt slut hehe

2009-08-26 @ 11:36:02
Postat av: Sändy

Vilken oslagbar bild! Härligt! :) Glömde ju att svara på ditt sms. svarar här och nu ist! Så det var en Becka.. inte en Estelle??! ojoj.. du kanske drömmer sanndrömmar.. Det vore nåt vaaaa? ;) eller så inte, stackars unge ;P

2009-08-26 @ 19:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0