Trevligt me lite LJUS :)

Härligt ljus ute, men inte sådär mysigt varmt som jag hade önskat :/
Har precis vare iväg å lämnat min lilla virvelvind på dagis, som hon längtat!
Men när vi väl var där så vart hon... blyg! Thihi, hon var så söt, ville hålla handen å va nära mej.

Ja, det var härliga 2 minuter!
Sen släppte det, å jag fick knappt ett hejdå när jag gick :P
Haha, det är SÅÅÅ skönt att veta att hon trivs så bra där, så jag får leva med att egot fick sej en törn :)


Nu har jag alltså lite drygt 2,5 timmar EGEN tid tills jag börjar jobba.
Härligt, men ovant :P
Då kanske vissa undrar förresten varför jag inte lämnar henne alldeles innan jag börjar jobba, men de e för
att hon ska få äta på dagis & sova där direkt efter maten så hon orkar med e.m utan att bli gnällig å till å med somnar
"före" sängdax efter hon blitt hämtad.
Hämtad, ja... vem ska hämta gummsan idag? Det har iaf inte jag nån aning om!
Kanske skulle ta å ta tag i det lilla problemet.. C jobbar ju till 18 å dagis stänger 17.30.
Ska prova att be farmor eller mormor...... annars har ju faktiskt en viss frk. Hellström sagt att hon kan ställa upp men den människan lär väl ha träning el nåt annat ohälsosamt för sej :P


När jag jobbade som ledsagare åt underbara N så vart jag överöst me persisk musik å sånt, å jag klagade absolut INTE för jag tycker sån musik är fab! Svårt å veta vad man ska ladda hem/söka på sen bara eftersom man inte har en aning om vad dom sjunger el vad som är refräng & vers! Tänk om man bara kunde lära sej språk liiiiite lättare & snabbare.. Gud vad skönt de vore!
Men, de ja skulle säga, att N's favoritartist av alla var Arash och hans musik kan jag lova gick på repeat... det var rena hjärntvätten där ett tag, men de fanns en låt som jag än idag älsk-älskar å det är låten med samma namn. Alltså Arash :)
Prova å lyssna, tycker ni inte om den så fine, för smaken är som baken å de får den va! :)
F.ö, de där om språk, persiska å grekiska... de är delade 1a platsen på min önskelista över språk jag vill lära mej.
Å flytande spanska vore inte helt fel heller...


Å apropå nåt helt annat, under sommarn har jag typ valt bort jeans till 99% å bara använt dom där äckligt sköna leggingsarna & kjol, å de får man ju sota för nu kan jag lova! Fan vad obekvämt de är me snortighta jeans nu efter denna jeansledighet! Detta måste styras upp å det snarast! Nu äre bara jeans som gäller tills vidare!


get real!



å här, by the way, kommer en av mina favoritpix på siddis
hon kommer klå han me råge!

Kommentarer
Postat av: ida UNG MAMMA

SV; TACK SÅ MYCKET!

2009-08-12 @ 15:25:40
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0