torsdag... nästan fredag... :)

Mysig morgon med Siddis idag.
Hon vart jätteglad när hon fick ha sin nya röda vindjacka idag på dagis, frusen som JAG är så....
(när vi väl kom på dagis hade alla kidsen typ bara t-shirts el tunna långärmade på sig!)
De vart tant Äjlin som hämtade yris igår, å de tackar vi för! Sidney var nöjd & belåten och pratade om nästa gång Elin ska hämta, och nämnde även att tant Sandra skulle hämta nån dag också. Fast de vet jag inget om...? Har jag missat nåt, Baby? ;)

Idag jobbar jag också 14.30-20.30, som igår.
Undrar vad vi ska hitta på...? Jag måste va dötråkig å vara med för jag har noll fantasi! :( De e liksom Birsta, stan, tv eller vila som går på repeat. Mest iaf, men många ggr känns det som att hon inte ens vill ha mej där å då känner jag mej sämst!
Fast samtidigt, det är en sak å vara med en kompis i flera timmar i sträck nonstop, men jag är ju syster så de kanske går henne på nerverna ännu lite mera?? Bah, jag vet inte!??!

Nä, idag har jag faktiskt inge speciellt alls å skriva som ni märker.
Ska göra en till kopp pulver cappuccino (loveli) nu och köra igång spotify.
Jag älskar P3, men nu blir ja bara ledsen å de orkar ja inte. Dom sänder tydligen en repris av en intervju med en man runt 40 som blitt våldtagen å de va hemskt å höra första gången men inte en gång till! De pallar ja inte. Jävla svin de finns därute..

Imorn är de fredag, HÄRLIGT
Marknad i helgen.... likamed..... MUNKAR! :D


Kommentarer
Postat av: sandy

Men lillhjärtat!! kommer hem från Oslo och hämtar henne en dag, lovar! :)

2009-08-14 @ 21:51:06
Postat av: kattis

haru tråkigt kan ni allatid ringa oss kan vi komma o liva upp vardagen ;) vi har de rätt tråk bland vi med.. :P

2009-08-17 @ 22:34:24
URL: http://kattajonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0