måste sova nu ju!

Imorgon bitti kommer Tuvisen hit å leker med Siddis å då krävs det total uppladdning från min sida nu.
Ändå sitter jag här å degar! Why??!
Jag har egentligen inge vettigt å göra på datorn, inge bra på tv å kolla på å jag ÄR himla trött, varför sover jag inte då?!?!
Jag tror jag bävar lite kanske? Idag åkte C tillbaka upp till Lycksele å jag ska sova ensam i stora sängen för första gången på jättelänge.
De känns konstigt! De enda som e skönt med detta är att man slipper hitta intorkad smutsdisk lite här å där.
Men det är det ENDA positiva! :(

Jag har förresten lyckas lägga in hela 16 låtar på min nya mobbe och 2 bilder!
Vilken hi-tec-brud jag är! Nästan så man e lite impad......

Nu måste jag dricka lite havredryck så jag hinner kissa några ggr innan ja somnar.
Sov gott alla trötta :)


Kommentarer
Postat av: marie

Hehe, då får jag säga STORT tack först och främst :) Är skönt att höra att någon läser det och tycker det är bra, gör mig gla :D hahahaha inte behöver du vara blyg! Jag både pratar för tre och har alltid hundra underliga frågor att ställa ;P Vart bor ni förresten? Jag hoppas och tror att jag blir utskriven om en vecka, kanske vi kan hitta på något då? Så kan du berätta om alla fat med intorkad matrester och sånt ler kram på dig sötöga!

2009-09-01 @ 10:00:36
URL: http://mimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0