loveli friday!

Idag har jag å Siddis ett mission!
Men det är inte impossible, tack & lov ;)


Christian ska iväg å segla idag efter jobbet, från strax efter 13 nångång till han visste inte när dom kommer tillbaka men att dom hade laddat med minst en karta öl p/p... Låter härligt, inte sant? ;)
Igår kväll meddelade han att dom fick ta med sej sina respektive också, å jag hade tänkt lösa det här med barnvakt nu på morgonen men jag känner att det får vara. Känner mej på tok för stressad att bli klar i tid,  plus att vi skulle behövt haft barnvakt över natten då och då blir det så tight imorgon bitti med å hämta henne å putsa till henne innan dopet.
Yes, det är ju så att Sidney ska på sitt 3e dop imorn :) Hon börjar bli varm i kläderna riktit nu! Haha

Idag fick Siddis för övrigt va hemma från dagis för jag kände mig så kramsjuk! ;)
Finns inge mysigare än å ha henne sussandes breve sej på morgonen när man vaknar, å då blir de lätt att man bara vill stanna tiden... typ genom å ringa dagis å säga att hon blir hemma... 
..men...
..2 minuter senare var Yris på plats i soffan å babblade om å se Tingelingfilmen och beordrade mej om å göra lelle!
Jag älskar den lilla tokan!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0