glad & frustrerad!!!!!!!!!!!

Idag hade jag turen att få en ny mobil av min snälla boyfriend!
Beslutsångesten var total eftersom jag på en gång inne på Media Markt fastnade me blicken på en rosa samsung me touchskärm FASTÄN jag gjort en deal med mej själv att min nästa mobbe definitivt skulle bli en sonyericsson...
Förnuftet vann till sist och jag valde se'n eftersom jag velat ha en sån så länge nu.
Nu till det frustrerande, jag FATTAR JU INTE HUR FAN DEN FUNKAR!!!!
Känner mej som en förvirrad pensionär, allt bara snurrar & jag e livrädd att jag ska fippla bort alla inställningar å sånt, jävla skit-mej-själv!
Hatar det här med nya grejer, alltid samma sak vad det än gäller, på ett el annat sätt!! Ex:
Nya jeans = använder dom knappt alls i början eftersom jag e rädd å skita ner dom el spräcka dom fast jag förmodligen köpte dom just för att jag vart jättekär i dom å bara vill ha dom på mig dygnet runt!
Ny jacka = jag sparar den tills det är varmare/kallare, den e för fin/tråkig/varm/kall för just dagens ärenden...
Nya skor = får inte skita ner dom! å jag kommer bara slita ner klacken om jag använder dom just IDAG...!
Ny mobil = man ska kunna göra si el så, men de törs jag inte testa eftersom jag KANSKE kommer radera varenda jävla inställning eftersom jag e universums klantigaste människa.....


I love it! tror jag ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Haha! Precis som din mor! Ge mig en teknisk pryl med två knappar.....det blir en för mycket,hahaha. Lycka till! Kram

2009-08-31 @ 22:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0