drypande fett & flosk!!!!!!!!!!



Guuuud vad trött jag är!!!
Har sutte å tryckt i mig Bitelinepizza och kollat på True Blood, samt drucke cola så nu känner jag mej som en verklig köttbulle. Så jävla äckligt!!!!!!!!
Imorrn börjar mitt nya liv! Igen!!!
Herregud, inse fakta, kvinna! Pizza, bearnaisesås, kaksmet (erkänner.. de e sjukt beroendeframkallande!!!) dricka och godis varje dag, det ÄR inte bra för nån!! Allra minst plånboken & garderoben.......... dålig kombo!
Måste skärpa mig..
Men äta bör man, annars dör man............?

Dock, svulla som en jävla gris, då dör man också. Snabbare åtminstone!




(är ju bara så sjukt gott!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)




Kommentarer
Postat av: marie

Jäklarns vad gott! haha nu vart jag inspirerad att äta vitchoklad och typ största pizzan jag får tag i med grymt mycket bea sås hahaha, dagens nöje för mig :) Det är inge fara att du frågar, vill bara inte skriva om det för det finns så många idioter där ute som läser bloggen och kan vända det senare emot mig. Jag har en sjukdom som kallas bipolär/manisk som gör att jag åker bergochdalbana i humöret, mår oftast kasst och ser inget ljus med livet. Men nu ska dom ordna det åt mig här, så kan jag nog få komma ut om två veckor :) kanska vi kan ta en promenad då och börja peppa varandra för träning? Kram på dig gofia!

2009-08-27 @ 09:58:33
URL: http://mimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0