55 min till jobb.....

nu har jag lämnat min gnällfia och vare förbi ica en sväng.
nu är det en timme tills ja börjar jobba, så what do?
blir nog en kaffe och lite härlig skvallerläsning....  sånt gillas!
sweet!



mindre än en vecka tills c åker upp till Lycksele nu.
nedräkningen har börjat....
även om det är lite skönt att va ensam (man slipper städa efter 2, ingen disk i diskhon som nån "preciiiis skulle ta bort", man behöver inte akta alla hans viktiga papper & böcker, datorn e ALLTID ledig, man behöver inte undra när han kommer hem efter jobbet eftersom han inte ens är i stan typ, å etc etc etc!) ja, även om det är liiiite skönt så är det också himla tråkigt! ingen å fula mej för, ingen å dra mina otroligt roliga skämt för, ingen å klaga på :P och ingen att dela ansvaret med.
det är bara JAG som ska styra å ställa, ordna me dagistider, hämtning, lämning, barnvakter, se till att yris får mat i magen..
men, alltså, jag ska inte klaga för även om det är tungt ibland så är det fanimej de bästa som hänt mej!

hade inte yris kommit hade jag antagligen, hemska tanke, vare singel & olycklig och fortf bott hemma!
viva la Sidney!!! ♥

Kommentarer
Postat av: marie

Åh du skriver så snälla saker! Och jag vart inte medlem på helex förren sent i maj, så inte konstigt vi inte sprungit på varandra :) Jag har aldrig tidigare testat en sådan där hud behandling, men jag lovar att berätta om resultatet, när det nu kan bli hehe. Vi verkar ha rätt mycket samma tankar, och jag tror att du är en lyckligt lottat människa som har din kille och en fantastisk dotter som gör dig heller och du verkar tacksam för det! Jadu..att jag tränade så hårt var bara en undanflykt, jag kommer inte skriva om det i bloggen, men jag har fått ett återfall psykiskt så just nu är jag inlagd för vård. Jätte bra förebild va? ;) Kul att skriva med dig bara så du vet! Hoppas din dag blir kanon! kram på dig

2009-08-25 @ 14:26:02
URL: http://mimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0