norge

ibland får jag nå slags hurtryck å bloggar flera inlägg på raken
som nu
varför inte göra ett enda? men skitsamma

jag ska snart bada å tina lite, helveeeeete vad de e kallt här nu
har beslutsångest till tusen vad siddan  ska ha för vårskor, blire mina kära reebok classic el ett par mamma-upp-i-dan-blåa-converse? hjälp?
inatt ska jag jobba å sidney ska sova hos mormor å morfar, sen ska jag jobba på dagis på dan å de ska faktiskt bli skitkul för jag ska nog få vara på gul med dom minsta å de var en hel evighet sen sist! :)

C undrade om vi skulle sticka till trondheim om ett år el så och bo  där i kanske ett år å dela hus med carro å peter som ska köpa ett stort hus där snart
trafikskolelärarna tjänar betydligt bättre där än här, å jag kunde ju va dagmamma typ :P
elliot fyller ju snart 1 (lite för ung för sidney, men konstigare saker har ju hänt)
näe jag vet ingenting alls jag.
det enda jag e toksäker på är att jag vill ha ett HUS å en inkomst å 1 el 2 syskon till siddis.
å ett par nya pattar.
jag begär inte mycke!


Kommentarer
Postat av: Rikke

men förstå vad ooooooooooooont de lär göra o trycka in silikon i tissarna...

Ush jag år ont i kroppen när jag tänker på de..

Fast skulle de va gratis... då hade jag nog offra lite smärta för ett lyft och utfyllnad.. man kan tro att jag ammat i 19år...



Ett år i norge är väl inte fy skamm?

Men ta med Linda:D Hur mår hon?

2009-04-03 @ 11:32:37
URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0