söndag igen

Nä fy vad irriterande!
När man en gång ska ta sej tid o lägga upp lite bilder så funkar det inte
Blä..

Så länge tangentbordet funkar som de ska (inte alltför ofta men mer ofta än vad jag ger sken av här iaf kan jag erkänna..) så ska jag fan i mej skriva här jag med!!
Jag e urkass på detta, och ändå stör jag mej nå enormt när de går mer än ett dygn och nån av alla tusen bloggar jag läser inte e uppdaterade, shame on you people!!!!

Fiskade upp Siddis i Bosvedjan vid halv 6 efter 5 timmars umgänge me min stora lillasyster på stan.
Har nu äntligen fått se hennes lya live... Jag? Avis? Seriöst? ENORMT avis på riktigt. Fy fasiken vad fint de kommer bli, sis!
Eftersom C är i Härnösand för att va redo för besiktning imorn så äre bara jag & S hemma ikväll.
Tokmysigt har vi haft de kan jag lova!
Vi har ätit. Mumsat. Knaprat. You name it!
Sen tog donnan sej ett bad och gled i pyamasen, drog ut alla sina böcker ur bokhyllan, rejsade på alla fyra snabbt som fan till spegeln och slet tag i den för att ställa sej upp å spana in sej själv med ettt beundrande och lyckligt leende på läpparna.

Paaaapaaaaapaa mmmmamaammaa tssssssssss....määäh! *fniss*
Ja, så låter hon nu hela tiden ungefär.

OMG vad jag älskar min tjej!


image96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0