ny på de här med netshopping...


asos.com
fargadelinser.com
forever21.com


gaaah de finns ju miljarder me saker man vill ha!!!!!!!!
klarblå linser är ett måste i sommar.
likaså mineralfoundation.
och allt annar... vill ha vill ha vill ha!!



fast mest av allt önskar jag mej en stor lägenhet med massa rum som man kan vandra emellan...
bara jag skulle trivas så skullle jag älska att dammsuga.. byta gardiner.. dammtorka.. you name it!
jag klättrar på väggarna här!!


nä just de ja, smoothietime vare ja! å  hänt bild... mm.. :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gumman , förstår att det känns `lite´trångt. MEN efter en kort....mycket kort, tid, skulle du INTE älska dammsugning, damma osv, haha. För VEM gör det?????hihi. Jag vet vad jag talar om! Och alla andra som varit hem till oss....Bättre
lite skit i hörnet, än ett rent helvete, som man brukar säga:-D Ni får säkert tag på nå´t större framöver. Tills dess, njut av sommaren och härliga uteaktiviteter. Kramen

2008-05-28 @ 23:34:07
Postat av: Tulay

Tack.. men du behöver inte va avis. Du kommer ju få uppleva att vara gravid fler gånger. :-)
Hur mår lillen? Kan hon krypa eller gå än?

Vet du, vi bor i en lägenhet som är över 100 kvadrat, o jag hatar o dammsuga. Älskar min lägenhet, men shit va mycket yta att städa på.
Hahahah.. Speciellt när man har Elias som hänger bakom en o drar i byxorna.

Kram kram

2008-05-29 @ 08:40:49
URL: http://tullisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0