ojoj

Jag e verkligen ingen stjärna på att blogga.. sorgligt!
Ikväll ska jag och C ut för första gången på en hel evighet tror jag?!
Hade vare jättekul att förpat hos Pelle men de blir lite tight, förhoppningsvis ses vi ute sen flickor?
Sidney ligger som en mask och ålar runt i soffan, tröttare än en gnu verkare som.
När som helst kryper den lilla nu, bombis! De e så nära.... hon ligger på magen och tar spjärn me armarna och gör världens armhävning... om bara benen ville dra ihop sej liiitegranna så hon inser att hon liksom står på alla 4 så är saken biff sen!
Any day now..
Borde ta o duscha o börja göra  mej klar, är sååå seg! Vet inte alls vad jag ska ha på mej, ser ut som en padda i vad jag än tar på mej så de känns ju skitkul.
Vet inte vad ja ska skriva mera... sopa var namnet, måste bli bättre på detta!
Hejdå på ett tag

Kommentarer
Postat av: sandra

nä eftersom fröken är så F-R-U-K-T-A-N-S-V-Ä-R-T dålig på att höra av sig eller ens SVARA I TELEFONEN, så sågs vi ju inte då!!! En spark i arslet på dig Mia!! :P

2008-03-09 @ 16:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0