dagen efter....

Jag må då säga att gårdagen var minnesvärd.
Inte för Christian då, han var i toppform..
Efter att ha plogat genom publikhavet på konserten på Roskilde där stämningen var ENORM, hade jag väldigt höga förväntningar på igår.
Givetvis hade dom redan börjat spela när sölis 1 & 2 anlände ganska precis kl 9. Fattar inte hur jävla kort spelning förbandet måste ha kört då eftersom dom började 8?!?! Men aja..
Dom spelade Columbus när vi kom och man behövde inte ens kliva in på läktarna för att håret skulle resa sej!
Sen fortsatte de så. Sjukt jävla bra!
Jag avskyr eg att va på en konsert där jag inte kan el ens har hört majoriteten av låtarna, men det gjorde inget i det här fallet. Jag hade aldrig trott att jag skulle säga detta.. men jag är
såld på kent


image77





...och sist men inte minst har vi Siddan som kollar på melodifestivalen hos mormor & morfar.. Schlagerdrottning nästa!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1205049446_dagens_frga.html

Tack för din medverkan och ha en bra dag

Mvh

Jocke

2008-03-09 @ 12:25:00
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: Elin

ja måste få träffa lillflickan snaaart :) Kanske nästa helg? Hon växer ju så det knackar, snart är hon väl tonåring och vi måste ut och jaga hon runt stan :)

2008-03-09 @ 19:47:04
Postat av: Susanna

Meen vad lik lillflickan är pappa. :)

2008-03-22 @ 18:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0